Friday, December 10, 2010

Banana Fruit 2 Times U Know?

Tahniah untuk semua student UiTM yang dah selamat check result. Kali ni anta kat email so tak payah la nak sesak masuk Student Portal dan tak payah la aku ni di tuduh lagi bukak laman web UiTM orang kan? -.- Whatever!

Alhamdulilah keputusan ok. Not so good but not so bad but bad jugak la. Taknak la cakap. Sedih. Takpelah Fana. Sem depan cuba lagi yang terbaik. Bukan rezeki semester ni nak dapat pointer tinggi. Mungkin ada hikmah di sebalik semua kejadian ini. Apa apa pun aku tetap bersyukur. Thanks dekat korang, Wangi, Bam, Ayu, Dila, yang dah dengar rintihan hati aku. Sekatang tengah text dengan Atiq. U dengar lah pulak ye rintihan I? Siapa lagi nak text dengan aku? Jangan lah. Nanti mesti korang kena dengar rintihan hati aku. Tak payah tak payah. Aku kesian kat korang nanti kena dengar nasib aku.

Jumpa lagi semester depan kawan kawan. Insya Allah.


Ya Allah Permudahkan segala urusan hambaMu ini. Amin~

6 comments:

noa said...

x mo sedih2 senyumm sikitttt

Farhana Anuar said...

:) for u. tenx

ahmad endo said...

bestlah result dah kuar.....tengah nebes tunggu ni...hehehe

Farhana Anuar said...

hehehe i wish i boleh segembira yg i mahu. :D

oh really? relax. gud luck ok? :)

fatinbaharum said...

alhamdulillah ! :) next sem, pulun balik !

Farhana Anuar said...

insya Allah. i will do da best :D