Wednesday, November 17, 2010

Suka Dengan Petua?




Tadi gatal tangan cari petua. Nak petua hilangkan masalah muka minyak la, nak rambut cantik la, hape la. Banyak jugak yea petua petua orang kongsi. Kalau yang malas nak search kat google tekan jea pada gambar. Kalau rajin pegi google sendiri yea? :P



P/S : Haaa. Makcik ni ada petua nak kurangkan masalah bibir kering. Mudah saja yea anak-anak. Sebelum tidur malam atau bila bila sahaja, pergi dapur, ambil sedikit halia, kupas kulitnya, tumbuk bagi keluar air dan sapukan pada bibir anda. Bibir anda tidak akan kering lagi. Makcik dah cuba. Memang menjadi. Kalau nak lagi kawww, masa bibir korang luka letak la halia tu. Woahhh pedihnya menusuk kalbu. Hahaha :P

1 comment:

Marya Hana . said...

yeke ni..? aku nye bibir memang masalah. kering memanjang. nyampah aku.