Thursday, November 25, 2010

Kecoh sekarang kes Dr Rozmey filem 2 Alam pecah panggung la pecah punggung la. Saya sendiri tak pergi lagi tengok. Teringin tapi review kawan saya cerita die klishe. Macam cerita cerita drama Melayu lain. Yela pasal kisah lelaki jadi perempuan and then hidup macam manusia normal. Then meninggal. Kan banyak cerita macam tu kat tv. OK cukup cukup. Kang Dr Rozmey baca aku kena saman. Hahaha macam la blog kau hebat Fana :P

Dekat Facebook sendiri berapa banyak page orang buat sebab bengang habis dengan dia ni. Orang paling bengang dengan rambut dia. Hahaha tu lawak. Tapi itu imej dia kan? Suka hatilah dia. Tapi yang paling orang tak boleh terima adalah dia punya perangai yang berlagak habis. Haishhh susah la orang yang berlagak ni. Tapi saya tetap salute jugak bila tengok thriller filem ni dengan klip lagu Andai Ku Tahu tapi versi Ramli Sarip. Errrr sayu jugak la.

Pendapat peribadi saya sendiri kalau pengarah filem ini bukan Hairie Othman mungkin boleh naik. Kadang kadang faktor pengarahan juga boleh menaikkan rating filem. Kalau Khabir Bhatia ke, Ahmad Idham ke takpun Rashid Sibir. Awww Rashid Sibir. Cerita dia semuanya menginsafkan belaka. Ok cukup jugak. Nanti i kena sue taw hahaha :P


Adik saya punye wall tengok kitorg buat ape haha


Nak lagi? Tengok blog si download sampai mampos ni hahaha

No comments: