Tuesday, April 12, 2011

Persembahan Kreatif -PART 2

Ok. Ini adalah post part 2 punya. Memandangkan gambar dah dapat dari kamera orang(dari kamera sendiri malas nak transfer) sekarang saya akan update kisah persembahan kreatif ini.

Mesti ramai tertanya kan. Ececehh. Sebenarnya benda ni masa diploma part 3 dulu aku penah buat. Kena perform sajak, pantun, konotasi tapi orang lain punya. Tapi kali ni, degree part 2 kitorang kena perform lagi. Benda sama tapi ciptaan sendiri. Kira pantun, sajak, konotasi semua sendiri punya. Pantun ialah pantun berkait atau seloka, sajak dan konotasi. 3 benda kena perform. Di sebabkan aku dah degree, taknak dah buat cikai cikai masa diploma dulu, aku buat lah gempak sikit. Tak la gempak pun. Bubuh background muzik jea. Tapi kali ni aku berani la tunjuk muka baca sajak dari dulu aku baca sambil tutup muka dengan kertas. :D

Lets go deeper into the subject, shall we? (tetibe masuk BEL)



Permulaan sebelum persembahan bermula


Aku : Lin ni pesal? :D

Azura dan Atiq

Setelah selesai persembahan Dila peserta terakhir


Ehhh tu je gambar? Gebang macam banyak sangat gambar kan? Hehehe. Malas nak resize dan watermark gambar.

Dan seperti yang telah di beritahu, aku deklamasikan sajak tajuk 'Si penjaga panggung' dan pantun berkait. Di iringi dengan muzik instrumental Time for Us dari The Phantom of the Opera untuk sajak dan Joget Pahang untuk pantun berkait.

Ada video untuk persembahan ni. Tapi macam takut jea nak upload. Hihih takut ke segan? Bagi cheq pikiaq dulu naaa. Nanti cheq decide nak upload tak video tu. :)

2 comments:

merpatisejoli45 said...

uplod jgn xuplod.hehe :P

Farhana Anuar said...

hehehe tu la. dok pikiaq. nk uplod x nih. malu :P