Thursday, April 21, 2011

Hip hip hurrraaaaiiiii!

Hip hip hoorraayyy!

Finally siap jugak assignment yang aku cakap 15 page tu. Dengar macam "hek eleh 15 pun kecoh. Aku 30 tak heran." Yela kau. Aku 15 page ni pun terkial-kial nak buat. Kalau senang takpe. Ni subjek baru so agak payah la nak buat. Plus dlm kelas pon aku lost. So tell me. Macam mana aku nak buat assignment ni kan? But alhamdulilah. Siap jugak. Seronot ronot! :)



Assignment terakhir semester ini. Heeee

Lepas dah settle hantar assignment, pergi kandang lepak makan. Nak makan nasi tongkol tapi kedai baru nak bukak. So makanlah nasi campur. Memang lepas ni aku tak pergi kedai tu sebab kotor ok? Aku pun redha jea makan kat situ dengan tak pandang kiri kanan. Takut nampak sesuatu yang geli dan aku akan muntah waktu itu jugak.



Apa kes selipar ni bergelimpangan seperti ikan yang terdampar di tepi lautan? Ohh balik hantar assignment kitorang kemas laman sebab ada kencing kucing. Habis selipar kitorang semua. Balik tu sengseng kaki seluar semua mulakan tugas mencuci dengan Ayu dan Atiq since yang lain dah balik rumah. Wuwuwu jeles =.=

Then kemas atas rumah lak. Menyapu dan mop habis-habisan. Pay back tidur. Tu diaaa. memang berbaloi. Seronot ronot cheq tidoq. Esok boleh balik dengan tenang. Ada seminggu lagi untuk preparation exam final. Wish me luck! :)


Aku rasa macam fakulti aku yang ada final paper sikit jea? Yang lain semua tak formal. Kan3?

No comments: