Wednesday, April 20, 2011

Petunjuk

Awal kan aku update blog arini?

Semalam cadang nak siapkan lah keje yang 15 page tu sikit sikit. Baru siap sinopsis dah kroh kroh kroh! Dengan komputer aku pasang tak tutup. Memang bagus. Pagi pagi ni bangun basuh muka semua, terus mengadap kerja. Aku biasalah. Kalau buat assignment, memang relax sikit. Semua orang tahu tu. Hari ni jugak kena struggle buat kerja ni sampai siap. Hoi esok dah nak kena hantar hoi.

Dan kerana itu, mungkin ada hikmah semua ini. FACEBOOK aku xboleh bukak. Bukan sebab kena hack. Tapi asal aku bukak jea web dia, melilau ke yahoo pulak. Banyak kali dah. Itu tanda, jangan bukak FACEBOOK selagi kerja kau tak siap Fana!

Ok fokus.Bye.

Kite bako jea~

2 comments:

merpatisejoli45 said...

yeke xbke fb.haha.cait. ak tgk td ko on9.ahah..kantoi sudah :P

FARHANA ANUAR said...

hahahah tu pagi tdi xleh bkk. hahaha :D