Wednesday, June 27, 2012

Novel Hunting

Seperti yang telah di ceritakan pada entry sebelum ni, ala yang kita pergi cari novel tu. Ni full entry.

Pada hari Jumaat yang lepas, setelah kesemua ahli kumpulan men-struggle buat Philosophy, petang tu aku ajak teman pergi SACC Mall cari novel. Memandangkan semua kerja masa tu 70% siap, kitorang pun keluar la. Berjimba kata kau.

So, here the picture :



Amboi Cik Juju kita

Anak saya

Ini budak yang nak cari novel tu



Sabotaj Atiq. Bahahah




Sembahyang lah anda sebelum anda di sembahyangkan



Taraaaa. Jumpa da novel.

Macam pekerja MPH yang berjaya kan kitorang dengan baju warna merah. Memang sengaja keluar pakai baju sama. Ni ok lagi. Tak tengok baju Elmo kitorang. Hikhik. Berjimba sangat seronok sebenarnya. Tak percaya? Pergi lah berjimba. Duit pun tak semesti kena keluar banyak taw.


4 comments:

Azura Roslan said...

hik..hik... t kite bjimba lg yea ;)

FARHANA ANUAR said...

okay yunk :)

Atiqah Ibrahim said...

bila nak meraikan lagi? hihi

FARHANA ANUAR said...

insya Allah nanti lain kali? :P