Friday, June 29, 2012

Ini Maknanya Merdeka

Alhamdulilah :)

Yes final is over. Untuk paper dah habis dah. Tinggal nak settle skrip je lagi ni. Tapi dah boleh consider merdeka jugak la.

Okay meh aku nak cakap pasal paper hari ini dan everything pasal hari ni. Pagi ni memang tak sabar nak habiskan final paper ni sebab hmm sebab memang tak sabar la. Dan pada masa yang sama, ada berita lain yang aku tunggu. But first, masa jawab exam, seriously wa cakap susah. Bukan lah susah yang sampai dapat paper terus keluar cakap "Ok. Susah. Taknak jawab.' No. Ini susah yang still lagi boleh jawab. For me la. Nak tahu okay tak, tunggu result. Dan masa tengah buat exam tengah fikir something yang sedang berlaku dekat somewhere.

Habis exam, dapat text yang sangat dukacita. Okay menangis di situ. Dah la paper tak okay. But its okay la. There must be something behind all this. Kita serah pada Allah. And keep praying also la. Hee. Alhamdulilah aku masih boleh senyum dan happy happy. Chill :)

Aku berdoa agar kebahagiaan di beri kepada kami yang sedang menanggung satu perasaan yang sukar di tafsir. olny God knows.


Okay tetiba macam nak menangis. K byee.

Ya Allah,
kau permudahkan segala urusan kami.
Allahumma yasir wala tuasir ya karim


No comments: