Wednesday, June 20, 2012

Krikk Krikk

Tetibe ade bunyi cengkerik pulak.

Dah 4 bulan saya meninggalkan blog ini. Kali ini saya merasa tidak lah sesedih dahulu. Jiwa saya bukan lagi pada blog. Tapi hanyalah pada assignment dan assignment. Tak tahu kenapa rasa macam malas nak main blog ni. Tapi hari ni tetiba rasa nak bukak and update.

Well. Study saya sangat okay. Stress dan meroyan tu perkara biasa leee. Sekarang ni ada 2 3 tugasan belum hantar. Minggu depan final. 2 weeks after, praktikal. 2 semester lagi sebelum tamat degree. Fuhhhh. Kena struggle dan kuat. Sebab awal sem haritu semangat dah hilang and hampir berhenti. Tapi mak bagi setepek. Terus tak jadi berhenti. Budak-budak rumah bagi bertepek-tepek. Lagilah tak jadi. At least saya ada kekuatan masa sedang jatuh. Ecececeh.

Okay. Nanti update lagi. In a few month maybe. Hahaha. Nite peeps!

No comments: