Thursday, June 28, 2012

The Day Has Come

Seperti yang di beritahu, saya sedang menghadapi demam exam. Tapi aku tak demam. Saja nak bagi sedap ayat. Sem ni aku ada 2 paper sahaja. Guess what? Both paper ialah minor.




Ini jadual exam yang telah ku printscreen untuk tatapan readers. 28 is tomorrow. Yes baby. Besok. But thank God besok subjek tak susah sangat and aku dah pun study last year punya paper. Insya Allah boleh jawab but still kena study betul betul jugak. And 29, the day after tomorrow. Yes. Itu baru nak study besok. Seriously aku tak pernah rasa se-relax ini sebelum exam. Mungkin sesetengah orang rasa chill lah. Final jea kot. But for me NO. Bukanlah nak tunjuk pandai ke apa. Tapi rasa tak best bila anggap final ni macam main-main. Serious tak best. Maybe aku bukan budak yang pandai sangat and really need a study. Eh macam ter-emo pulak. :

Untuk semua pelajar UiTM dan pelajar IPTA/IPTS lain yang sedang demam kura kura jugak sebab nak final ni, aku ucapkan good luck untuk korang. Kita berusaha, berdoa, dan tawakal. Setiap perkara boleh di ubah dengan doa. Insya Allah. Minta lah. Dia akan beri. Good luck sekali lagi. :)

No comments: