Sunday, May 15, 2011

Saya orang bekerja

Dah seminggu tak update. Sorry sangat. Mungkin ada yang dah tahu. Sekarang saya sudah kerja :)

Dekat mana? Kerja apa? Haaa ce tekaaa ce tekaaaa :D Dalam seminggu ni seronok kerja tapi biasalah penat. Bila sekali dapat tidur rasa nak tidur lama kea tapi tak boleh sebab esoknya dah kerja. Bila dah dekat tempat kerja tak penat pun cuma yang penat bila kena naik bas, tunggu train. Tu penat. Kalau masuk kerja pukul 1 petang, pukul 10 dah nak kena keluar. Nak tunggu bas lagi. Penat. Orang tak biasa bekerja. Huhu. Tapi bila dah kerja seronok. Masa tidur mimpi mimpi tempat kerja. Hahaha itu melampau kan tapi memang betul.

Nanti update lain lah. Tak larat. Tunggu saya cuti la eh saya update panjang sikit.

:)

3 comments:

Liyana Aziz said...

best sangat cuti empat bulan.. heheheheheh... sekarang akak kerja katne?

Marya Hana . said...

keje mana nok..?
rajin sunggoh.aku ngabeskan
cuti amek lesen kete je.
ni pon jap lagi ade kelas..

T.T

puteri pena said...

saya taw wak keje kt mne.hehe..cuti je kn dpt update blog.samela.hehe