Friday, May 6, 2011

I'm freeeee!

Yeay. Merdeka sudah. Orang lain awal dah merdeka. Aku baru jea lepas azab. Fuuhhh!

Semalam habis jea last paper, petang tu pergi TTDI lepak kedai Atiq dan Ayu. Bukan kedai mereka. Kedai tempat mereka bekerja. Saja saja nak cuba minuman kat situ. Oh. Nama kedai tu Shake Ville. Aku and Dila try minuman kesihatan dekat situ. Tapi kitorg share. Suppose tak payah share pun hahahha! Tapi sebab takut tak habis kena lah share. 3 minuman tu around RM15 jea. Kalau nak compare beli produk dia yang harga 3 4 ratus. Baik pergi minum hari hari bayar RM15 saja. Aku tak hafal sangat benefit minuman ni. Nak tau kena lah tanya Atiq atau Ayu. Tapi yang aku tahu minuman ni bagus untuk dalaman. Sapa yang perut buncit boleh kempiskan. Dia bagi shape kan badan korang.

Minum kena peringkat. 1st aloevera, 2nd teh, 3rd shake. Boleh pilih vanilla, coklat, atau strawberry. Tapi yang ketiga ni aku memang tak boleh telan so Dila tolong habiskan. :D Ingat harini nak ikut lepak sekali tapi oleh kerana mereka pergi awal pagi tak dapek la den nak nolong! Aku memang sukar bangun awal. Hahahaha.

Sebab saya dah merdeka, tengah tunggu masa nak cari nafkah!

Ok Bubbyeee!

2 comments:

Marya Hana said...

oit kau tak keje ke cuti ni..??

FARHANA ANUAR said...

jeng jeng jeng. kerjaaaa! :)

kau? amik lesen eh? best nyeeeeee