Sunday, March 13, 2011

Selamat Bertunang Abang Ijai :)

13 Mac 2011.

Hari ni pergi hantar rombongan meminang dekat seksyen 19. Anak lelaki bongsu maklang bertunang. Yusrizal tapi saya panggil abang Ijai. Wah sudah besar haaa abang Ijai. Sudah mahu kawin. Dulu masa saya kecik selalu bermain sama abang Ijai. (main lah sangat.duk menenggek dalam bilik bujang tiap kali kenduri umah maklang) Sekarang dah besar tegur pon tidak. Malu ke? Tak jugakk. Saya jadi jurukamera simpanan macam biasa dan menambah koleksi gambar jea. Plus mak yang suruh. Saya kan rajin ikut ikut pergi meminang orang ni. :D

Jom gambar :



Mak saya pakai baju hijau :)

Ayah saya :)

Pihak lelaki


Taraaa : Zarifah tunang abang Ijai :)

Ni maklang saya



Saudara mara lelaki


Bila nak pergi hantar rombongan untuk along yeaa? Hurmmm :DD





4 comments:

ScHaN ® said...

aha.. patut la dari hari tu lg asek tersedak je..

ahaha.. thanks!

Farhana Anuar said...

oh tidak. abang ijai sudah jumpe blog ini. (tutup muka :D)

hahah welcome :)

Epa Zarifa said...

haiii, future cousin to be! tq sudi buat review. nnt dtg kat kenduri plak. :)

FARHANA ANUAR said...

hai kak.

heeee. insya Allah nt fana datang :)