Monday, April 12, 2010

Hari Ini dan Semalam

Hari ini saya ade test Editing. Boleh la jawab. Nssib ade gambarajah. Masa 1st time guna Final Cut Pro pon terkial-kial. Nasib la saya cepat belaja. Err. Saya tak patut akui perkara tersebut tapi saya dengar orang sebut macam tu kat saya. Terima kasih. Selesai test, ade meeting Showcase dengan vacation kelas. No komen. Then terus ke kandang. Makannnnnn. Lapar ok? Dari pagi tak makan.

Semalam? Semalam dan kelmarin hari saya yang paling indah. ;)



Hahaha. Saya bet ada yang tau. Kannn.???


Ok. Bye. Tau bosan. Hehe.

2 comments:

Marya Hana said...

oyy.
kasik hentam sama itu test..
hahahhahahha ;D

huh. dorg patot discuss lepas makan r..kan da x fokus.
perot dah men lagu bunkface..~

Farhana Anuar said...

hahaha. bile encik faizul cakap 20 minit lagi. den pon terus tembak berdas das. haha. ;D

taw xpe. so pe dorg cakap aku hnye bayangkan makanan.