Thursday, March 25, 2010

Saya Teguh Mencari Ilmu

Sudah lama saya tinggalkan blog ini. Bukan saya taknak update. Saya ada banyak tugasan nak di siapkan memandangkan ini semester last saya. Saya taknak main-main. Mok saya tu pon saya abaikan. Tapi dia abaikan saya dulu. Yela. Masing-masing sibok belajar. Tapi Mok lagi sibok. Kalah saya yang dah last sem ni. Yela tu Mok.

Saya fikir ;

Hari shooting semakin dekat. Tapi untuk bahagian wardrobe belum settle sepenuhnya. Itu dah cukup pening fikir. Dengan budget yang semakin sikit. Tetapi barangnya melebihi budget untuk bahagian wardrobe. Kalau duit saya banyak, saya dah dulukan. Pasal duit pulak, subsidi makan tak masuk lagi. Dua bulan dah ni. Duit kat bank makin lama makin sikit. Macam mana tak pening kepala.

Banyak report yang nak di siapkan. Waktu belajar adalah lagi sebulan lebih kot. Exam final nye takde tapi reportnya bukan main. Jam kredit taknak lak sampai 4.00 jam kan?


Saya tak merungut. Nak luahkan sikit. Heee. Alternatif untuk meng-online pula baru selesai di format. Tu pun sebab pening jugak tu. Pening fikir nak buat kerja macam mana.

Doakanlah yang terbaik untuk saya kawan-kawan. ;)

2 comments:

Cik Areen said...

selamt bershooting la cik fana oi.
bala kitowang da lepas da.

kitowang sampai kering kontang, sua longgar sampai bule tuka saiz xxxs, mate sembab sampai beruang panda tabik spring same kami n sbg nye.

gud lux 4 shooting.

=)

Farhana Anuar said...

hee. tu lah. masing-masing da lepas. group ni je coming soon ha.

tenkiu anyway. ;)