Sunday, March 28, 2010

Sayu Saya Tau?

Pak cik saya tiba-tiba rebah. Sebelum dia rebah, dia bercakap sorang-sorang. Macam tu la mak saya cite. Mule-mule sis saya cakap die pengsan, saya ingat dia cuma pengsan biasa. Jahat kan? Tapi rupanya tak. Die tenat sekarang. Mak cakap memang tak sampai hati la tengok pakcik dlm keadaan macam tu. Saya sayu sangat. Saya hanya mampu berdoa yang terbaik untuk pakcik saya. Saya harap dia akan kembali pulih seperti biasa. Saya tahu perasaan isteri dan anak-anak dia sekarang. Siapa tak sedih. Nampak sihat walafiat tetibe terus tenat. Minggu lepas xsilap saya balik. Saya tengok pakcik saya sihat. Minggu ni tau-tau je dah tenat. Saya sangat sedih. Tak dapat nak menaip lagi ni. Sungguh sedih.

Ya Allah. Kau selamatkanlah pakcik ku. Berikanlah dia kehidupannya kembali.


Family saya semua, jangan bersedih ye? Doakanlah yang terbaik untuknya.

3 comments:

Adam Raiz said...

kalau free, gi lar melawat. sedih sgt tgk dia dgn wayar2 tu. usu tgk kejap saja. x sanggup.

mudah2an dia sihat semula. Aminn.

Farhana Anuar said...

tu lah masalah saya. saya bz sangat. nak melawat pon xtaw bile. minggu ni saya mula shooting da. saya nk sangat tengok pakcik. hurmm.

saya pon harap die sihat semula. Amin~

Farhana Anuar said...

tu lah masalah saya. saya bz sangat. nak melawat pon xtaw bile. minggu ni saya mula shooting da. saya nk sangat tengok pakcik. hurmm.

saya pon harap die sihat semula. Amin~