Thursday, October 6, 2011

Happy Birthday Montel :)

Kalau dulu sikit sikit Sharifah Asikin atau Ekin, tapi budak tu berlagak dah sekarang. Fine! Aku ada budak kecik baru pulak sekarang. Heee. Anis Nur Amna aka Anis atau Montel. Ok tak. Anis jea. Montel aku yang panggil sebab dia sungguh montel. Tapi montel yang comel la.

Actually 27 Sept haritu genap umur dia setahun. Happy birhtday Anis :)

Wish kat mama dia memandangkan Anis tak mempunyai telefon sendiri lagi. Then mama dia bagi MMS hadiah yang dia and papa Anis bagi. Tapi gambar tu tak transfer pulak dalam laptop. Siap tanya lagi :

"Angah dah beli ke present adik?"

Sambil menyengih balas :

"Belum lagi. Tak tau nak beli apa. Nantilah angah beli."

Balik telefon mummy. Pon sama jugak tak tahu nak beli apa. Sebab selalu gegirl macam Anis orang beli Teddy Bear kan. Sorry Anis tak layan itu semua. Dia seorang yang brutal. :D

Meh tengok si Montel saya tu. Hihi. Ini gambar 2 minggu lepas kot masa jaga dia dekat rumah.





Since waktu ni ada warehouse sale dekat Selayang Mall, aku merengek dekat daddy aku nak pergi. Dan haruslah bawak budak kecik ni kan. Sebab boleh jumpa mama dia dekat sana. Seronok ronok la dia di bawak berjalan.


Hee. Tak reti diam jadi macam ni la gambar. Dia suka kamera :)


Ahad ni mama dia ajak datang rumah. Birthday party Anis katanya. Fine. Hadiah tak carik lagi. BTW HB Anis Nur Amna. Angah love youuuu! :)

2 comments:

Adam Raiz said...

waaa..cinta dh beralih arah eh.
ke mana hilang semua sharifah & syed ituuu...?? :P

FARHANA ANUAR said...

entahla. mana tah sharifah ngan syed itu semua pergi. :DDD