Sunday, October 24, 2010

All Done !

Sebelum tu, post ni agak mengada sikit. :P


Saya dah dapat baju konvo. Yeayyy. Bukan jubah tu yea. Tu belum amik lagi. Baju yang di maksudkan adalah baju kurung untuk di pakai ketika konvo. Cantik nokkk. Hahaha. Baju aku, mestilah aku kata cantik kan? Thanks to mum and dad yang belikan baju tu. Saya suka sangat! Then shawl pun dah cari. Simple jea janji puas hati. Semuanya dah complete. Kasut maybe pakai wedges raya hari tu jea. Tengokla konvo nanti. Jengket tak jengket aku jalan pakai wedges. :P

I was thinking konvo nanti nak pakai apa ada tapi hati kejap cakap beli baju. Kejap cakap tak payah. Pastu mak cakap nanti beli kain buat baju kurung Pahang. Pastu pagi tadi mak cakap tak payah la. Beli dah siap. Petang terus keluar pergi cari kat The Store Sg.Buloh. Kedai ni tak cantik. Kedai tu tak berkenan. Last last rezeki dekat kedai yang ke lima. Ya Allah. Lawa lawa baju dekat situ. Ok. Sebenarnya saya ada sikit masalah dengan baju ready-made. Saiz. Yup. Enough to said. Saya ni tinggi. Kadang kadang berkenan kat baju tu tapi kain tak muat. Sodih makcik. Baju dah ngam kain buat hal. Sebab selama ni pun baju semua tempah. Serius merius! Sebab tu nak cari baju ready-made ni makcik agak berfikir panjang. Ada jugak size makcik. Alhamdulilah. :)

Tak sabar nak melaram. Eceh. Banyak kau punye melaram. Result gempak tak apalah. Oh yea. Baju yea? Jeng jeng jeng~ Nanti masa konvo jea la eh. :P

2 comments:

.:fifi:. said...

congrats!!6.10.10 aritu aku skng turn ko plak..huhu

Farhana Anuar said...

wwooooohhooooooo. time kaseh. tak sabar nih. :P