Thursday, September 16, 2010

Aidilfitri Saya

Sudah raya ke tujuh harini. Oh. Selamat Hari Jadi Malaysia. :)

Memandangkan hari ni cuti, ramai yang buat open-house tapi maaf pada yang menjemput saya. Tak dapat attend. Sorry.

Ok. Semalam kawan-kawan sekolah datang beraya ke rumah. Lepas tu saya pun mengikut dan menumpang la mana-mana kereta yang kosong untuk pergi rumah rakan yang lain. Lama tak jumpa budak budak ni. Tapi diorang ni every year tak pernah miss la rumah saya. Terima kasih sayang sayang sekalian. Dengan berbekalkan baby Nikon saya, ini lah hasil rakaman yang sempat di hasilkan. :)




:) Rumah saya

Meet Dayah and her future fiancee. Insya Allah. :)

Meet Anis and Fuad. :)


Meet Suhaila and Mira :)

Syakirin's place

Meet Hazleen and me :P


Chah's place


Mira's place

Fuad's place



Meet Hazleen and Syakirin :)



Having fun together. Love you. :) Lepas jugak rindu.



'Awak' rasa macam mana hubungan saya dengan rakan sekolah saya ha? Mulut tu jaga sikit. Wekk. :PP

No comments: