Monday, June 28, 2010

Cuti cuti Malaysia :P

Holiday. Vacation. Segala yang berkaitan dengan cuti cuti Malaysia memang best. Pastu pegi segala pulau yang ada. :)

Err. Ni bukan gambar percutian saya baru baru ni. Ini waktu saya semester 3. GPMS yang anjurkan. Bayar RM50 only dapat pegi Langkawi. Huwaaaa. Bestnye. Masa pegi ni beberapa hari kot lepas habis exhibition. Kira macam pergi relax relax la. Tapi tak jugak sebab masing masing time ni sibok nak tangkap gambar untuk completekan subjek Cinephoto. Kamera memang tak lepa la dari tangan. Kebetulan masa saya pergi ni, saya single. Huwaaa. Best jugak sebab boleh gelak gelak suka suka hilang tension. Untuk masalah peribadi ye boleh hilang tension. Untuk masalah pembelajaran. Cannot cannot. :P

Al maklumlah. Waktu pergi blog ni tak lahir lagi. Tadi tengok tengok gambar terjumpa pulak. :)




Mereka yang terlibat. :P

Woot woot. Leo pon ade.



Pergi pantai malam malam. Memang tak bagi peluang langsung nak tengok pantai ni pagi pagi. Takpelah. Orang dah arrange. Ikot jea la. :P

Kan? Malam sejuk. :P

Aww. Gedik.

Sukanya laut

:)
Kegembiraan teramat



Phewwit. Padahal tengah borak pasal isu poligami.




Kamera expired masa kat sini. Lepastu terus expired tak ber-charge. Plug kat hotel tak cukup. :P


Ok. Favourite saya. :)


Say : K-i-i-i-c-a-a-a-p
(sampai turn Pia nak habis sebut kicap. Sebab tu mulut dia nak tutup da. :P )

:)



Gambar ade lagi tapi saya cuma tunjuk
yang saya nak tunjuk jea. :D

2 comments:

Marya Hana said...

hoi . bapak lame kaw imbas.
haha . ape2 pon , sweet memory la ann.. ~ :)

Farhana Anuar said...

hehe. dah betaun da.

yup. tetap sweet sweet candy. :P